Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je de eerste keer 5x90 haalt, hoezo zak je dan terug naar 80 zonder eerst nog een set op 90 te proberen?
Lijkt alsof je terug gaat naar een gewicht waar je je comfortabeler bij voelt, zonde van je DL imo
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Probeerde wel nog een x 90, trouwens 2 reps eruit gestoot, en toen was ik op. Was gewoon teveel, echt kut. Maarja, nu weer 2x in de week alles, dus komt wel goed.
Probeer altijd het gewicht van de hogere set nog, maar als het niet lukt zak ik.
Daar heb je gelijk in jobr, zit ook zeker een kern van waarheid in.
Was meer even hoe het overkwam.
Set 1 5x90. Netjes!
Volgende 4 sets ook 5 reps met een vermindering van slechts 10kg.
Dan heb ik zoiets van hmm.. dat haal je dan wel.. waarom dan niet pushen en het uiterste van jezelf vergen? Grenzen verleggen!
Want met nogmaals 'slechts' 10kg minder zou je het ook wel kunnen redden als je pusht.
Ik geloof er namelijk wel iets van dat je je spieren iets moet mee laten maken wat ze nog niet eerder meegemaakt hebben om te zorgen dat ze groeien.
Tuurlijk, contraction/ TOT/ squueze/ negatives e.d belangrijk!
Maar je moet het niet gaan doen met een gewicht waarmee je de eindstreep makkelijk haalt.
Zo kwam het over omdat hij wel 4 sets netjes af rond met 80.
Maar wat dex al aangaf, dat hij die 90 probeerde en na 2 niet meer kon geeft dan al aan dat die 5x90 hem behoorlijk zwaar is gevallen. Dus ik neem ook terug wat ik zei, en complimenten daarvoor dex! vele doen niet aan doorpushen
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Lol @ tabak? Dat mag jij nog niet eens legaal kopen man...
"Maar nu heb ik me ingeschreven voor een speciaal programma voor veel belovende studenten, en als dat niet lukt ga ik hierna nog VWO doen."
Wat houd dat programma in dan? En nu doe je dus havo?
Tabak kan je overal wel halen zonder je ID hoor, lukte 4 jaar terug met me babyface van toen ook (':
En ja ik doe nu Havo (5), deed wel VWO maar door m`n inzet toen net niet gehaald (0,02 punten) en toen was ik bespreek geval, door m`n gedrag niet over. En dat programma komt neer op meer werk, meer netwerken, meer stages, meer uitjes, en alles erbij. Dus je volgt eigenlijk 1,5 opleidingen, je gaat je extra specificeren.
Daar heb je gelijk in jobr, zit ook zeker een kern van waarheid in.
Was meer even hoe het overkwam.
Set 1 5x90. Netjes!
Volgende 4 sets ook 5 reps met een vermindering van slechts 10kg.
Dan heb ik zoiets van hmm.. dat haal je dan wel.. waarom dan niet pushen en het uiterste van jezelf vergen? Grenzen verleggen!
Want met nogmaals 'slechts' 10kg minder zou je het ook wel kunnen redden als je pusht.
Ik geloof er namelijk wel iets van dat je je spieren iets moet mee laten maken wat ze nog niet eerder meegemaakt hebben om te zorgen dat ze groeien.
Tuurlijk, contraction/ TOT/ squueze/ negatives e.d belangrijk!
Maar je moet het niet gaan doen met een gewicht waarmee je de eindstreep makkelijk haalt.
Zo kwam het over omdat hij wel 4 sets netjes af rond met 80.
Maar wat dex al aangaf, dat hij die 90 probeerde en na 2 niet meer kon geeft dan al aan dat die 5x90 hem behoorlijk zwaar is gevallen. Dus ik neem ook terug wat ik zei, en complimenten daarvoor dex! vele doen niet aan doorpushen
Je hebt wel gelijk hoor, maar idd ik probeerde 2 reps 90 en dat was een fail, wil vooral met DL wel goede techniek behouden, anders verneuk ik me rug. Maar eigenlijk had ik 85KG moeten pakken, dat is sws waar..
Volgende training proberen alles op 90 te doen, volgende low rep dan (:
Heb me tentamens trouwens gerockt ;d
Mondeling, 2 van de 8 gelezen, en met wat samenvattingen en recensies kwam ik er toch, echt nice. Management was een eitje, as always.
Morgen wiskunde ff goed maken en dan klaaaar. Examens maak ik me niet druk om, had alleen stress voor die mondeling. Examen heb je al 5 jaar voor geleerd..
Tabak kan je overal wel halen zonder je ID hoor, lukte 4 jaar terug met me babyface van toen ook (':
En ja ik doe nu Havo (5), deed wel VWO maar door m`n inzet toen net niet gehaald (0,02 punten) en toen was ik bespreek geval, door m`n gedrag niet over. En dat programma komt neer op meer werk, meer netwerken, meer stages, meer uitjes, en alles erbij. Dus je volgt eigenlijk 1,5 opleidingen, je gaat je extra specificeren.
Je hebt wel gelijk hoor, maar idd ik probeerde 2 reps 90 en dat was een fail, wil vooral met DL wel goede techniek behouden, anders verneuk ik me rug. Maar eigenlijk had ik 85KG moeten pakken, dat is sws waar..
Volgende training proberen alles op 90 te doen, volgende low rep dan (:
Heb me tentamens trouwens gerockt ;d
Mondeling, 2 van de 8 gelezen, en met wat samenvattingen en recensies kwam ik er toch, echt nice. Management was een eitje, as always.
Morgen wiskunde ff goed maken en dan klaaaar. Examens maak ik me niet druk om, had alleen stress voor die mondeling. Examen heb je al 5 jaar voor geleerd..
leren wat is dat, dat deed ik nooit.. anyway ik zal je vertellen dat ze mij laatst zelf om mijn id vroegen toen ik shag wou halen voor mijn vader.. and i was like;
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment